maanantai 28. heinäkuuta 2014

Palautekirjelmä vauvahotellin henkilökuntavastaavalle


Arvoisa Ulkomaailman hotellivastaava,

Saavuin atmosfääriinne pari viikkoa sitten. Olin etukäteen varannut käyttööni huoneen sekä kaksi palvelijaa, mies- ja naispuolisen. Tahtoisin antaa pientä palautetta hotellitoiminnan laadusta.

Ensimmäiset viisi yötä sujuivat kohtalaisten fasiliteettien äärellä ja asiantuntemusta edustivat tässä paikassa muutkin ihmiset kuin haltuuni uskotut palvelijat. Tilanne kapeni huomattavasti, kun siirryimme ensimmäisestä hotellista uuteen lokaatioon; laitosmaisuus väheni mukavasti, mutta samalla huomaan palvelun laadun olevan nyt täysin näiden kahden urpon varassa.

Molemmat palvelijani haisevat hielle ja liikkuvat huoneistossa tukat pystyssä ja epämääräisissä vaatteissa. Kun yöaikaan olen riittävän usein esittänyt toiveita maito- tai vaippapalvelusta, molemmilla on taipumuksena kävellä päin huonekaluja. Toivoisin, että jatkossa muistuttaisitte palvelusväkeä tiukoista ulkoisista kriteereistä ja koordinaation harjoittelusta, sillä tällainen haahuilu ei ole lainkaan hyväksyttävää.

Naispuolinen palvelijoistani haisee epäilyttävästi homejuustolle, itkeskelee täysin turhia asioita ja kiukuttelee, kun treenaan saksipotkuja hänen vatsassaan olevaa sektiohaavaa vasten. Kummallista käytöstä. Miespuoliselle palvelijalle olen yrittänyt lahjoitella runsaasti erilaisia paketteja ja terveisiä herrasmiesmäisenä ystävyydenosoituksena, mutta kiitollisuus lähetyksistä on ollut ikävän laimeaa.

Baaritarjonta hotellin alueella on kohtalainen. Maitobaareja on kaksi, Leftie’s ja Rightie’s, ja molempien palveluita hyödynnän tasaisesti. Edelleen kuitenkin palvelun nopeus jättää pientä toivomisen varaa, ja tähän tahtoisin teidän puuttuvan ylhäältä päin mahdollisimman ripeällä toiminnalla.

Toivon voivani jatkossa antaa parempaa palvelua Ulkomaailmalle siitä, miten asiakkaita kohdellaan.

Ystävällisin terveisin,

hänen kuninkaallinen vauvuutensa
Ipanaattori2014